Αγορά Προϊόντων

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να βρείτε αντιπροσωπευτικά προϊόντα οικιακού και τεχνικού εξοπλισμού της εταιρίας Praktiker Hellas.

Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, έχουμε κατανείμει τα προϊόντα μας σε κεντρικές κατηγορίες. Όλες οι κατηγορίες αναπτύσσονται σε ένα δέντρο υποκατηγοριών. Στόχος μας είναι να φτάσετε στο τελικό προϊόν με τα λιγότερα δυνατά κλικ.

Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «αναζήτηση», που θα σας οδηγήσει κατ' ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.

Η Praktiker Hellas καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εγγυηθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ηλεκτρονικών αγορών τηλεφωνικά: 800 100 2750 (αστική χρέωση) ή μέσω e-mail: eshop@praktiker.gr.

Επίσης σας συνιστούμε πριν προβείτε σε αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να επισκεφτείτε την ενότητα "Χρήσιμες Πληροφορίες", όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τον τρόπο αγοράς προϊόντων.
Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας μπορείτε να επισκέπτεσθε την ενότητα "Οι παραγγελίες μου" στην ιστοσελίδα μας ώστε να ενημερώνεστε για την πρόοδο της παραγγελίας σας. Τα στάδια προόδου παραγγελίας είναι τα ακόλουθα:

"Νέα": Η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από συνεργάτη της εταιρίας μας ο οποίος την ελέγχει ως προς την ορθότητα της.

"Σε εξέλιξη": Η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο συγκέντρωσης προϊόντων στην αποθήκη μας.

"Απεστάλη": Τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν και έχουν δρομολογηθεί για αποστολή στο χώρο σας.

"Παραδόθηκε": Τα προϊόντα της παραγγελίας έχουν παραδοθεί στο χώρο σας ή στο πρακτορείο της επιλογής σας.

"Δεν παραδόθηκε": Τα προϊόντα της παραγγελίας δεν μπόρεσαν να παραδοθούν στο χώρο σας ή στο πρακτορείο της επιλογής σας. Θα επικοινωνήσει μαζί σας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος.

"Ακυρωμένη": Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί από την αποθήκη, συνήθως μετά από συνεννόηση μαζί σας.

"Απόρριψη Πληρωμής": Δεν έχει γίνει αποδεκτή η κάρτα σας και δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η πληρωμή της παραγγελίας σας μέσω πιστωτικής κάρτας.

Σε περίπτωση που στην παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας σας στην ιστοσελίδα μας.

Σε περίπτωση που δεν λάβετε σχετικό e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας ή ειδοποίησή μας μέσω τηλεφώνου, αποτελεί υποχρέωσή σας να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση, καθώς πιθανά υπάρχει πρόβλημα με τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε δηλώσει. Η Praktiker Hellas δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που έχετε καταχωρήσει λανθασμένα τα στοιχεία επικοινωνίας σας με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η επικοινωνία μας μαζί σας.