Προϊόν προς κάλυψη : Εργαλεία
Καλύψεις προϊόντος :
- Βλάβη στα ηλεκτρικά – μηχανικά μέρη του εργαλείου (εργασία – ανταλλακτικά).
- Μία (1) δωρεάν συντήρηση στα Service Cornersτων καταστημάτων Praktiker (αφορά εργαλεία με λιανική τιμή >50€).
Έναρξη , Διάρκεια και Λήξη Επέκτασης Εγγύησης :
Οι καλύψεις έχουν έναρξη την ημερομηνία που αναγράφεται στο τιμολόγιο/απόδειξη αγοράς και ισχύουν για 3 έτη.
Εξαιρέσεις Κάλυψης :
- Επιφανειακές εκδορές – αλλοιώσεις που επηρεάζουν το προϊόν μόνο από αισθητικής άποψης και δεν επηρεάζουν την λειτουργία του.
- Οποιαδήποτε βλάβη που προκλήθηκε από αμέλεια του χρήστη, κακή χρήση ή χρήση αντίθετη με τους κανόνες και τις οδηγίες χρήσης του προϊόντος.
- Βλάβες που οφείλονται σε μετατροπές που έγιναν στο προϊόν από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα.
- Βλάβες που προκλήθηκαν από οποιαδήποτε εργασία τακτικής συντήρησης του προϊόντος π.χ. καθαρισμό, συντήρηση, παροχή τεχνικών υπηρεσιών ή επισκευή, εφόσον αυτή εκτελείται από μη εξουσιοδοτημένο επισκευαστή.
- Βλάβες εφόσον στο προϊόν ο σειριακός αριθμός έχει τροποποιηθεί, διαγραφεί, αφαιρεθεί, ή καταστεί δυσανάγνωστος.
- Βλάβες στον ηλεκτρικό πίνακα, στο κύκλωμα καλωδίων ή σε οποιαδήποτε άλλη οικοσκευή που βρίσκεται στην οικία του πελάτη.
- Κλοπή ή ληστεία.
- Σφάλματα χειριστή.
Αποκατάσταση Ζημιάς – Βλάβης :
Η υποχρέωση της Εταιρίας να καλύψει κάθε δαπάνη που απαιτείται για αποκατάσταση της ζημίας με επισκευή αυτής, όπου προβλέπεται με βάση τους όρους του Συμβολαίου, όπως αναγράφεται στο παρόν.
Καλύπτεται κάθε αναγκαία δαπάνη για εργασία επισκευής, ανταλλακτικά, τεχνικές επιστημονικές συμβουλές που θα απαιτηθούν για επισκευή της βλάβης ή την αξία κτήσης νέου εργαλείου σε περίπτωση αντικατάστασης όπου προβλέπεται τέτοιο δικαίωμα.
Αν εμφανιστεί βλάβη στην συσκευή σας καλείτε στο 2109940000 και οι καταρτισμένοι συνάδελφοι θα σας κατευθύνουν ανάλογα για την άμεση επίλυση της βλάβης.
- Η Praktiker Hellas έχει εντολή να ολοκληρώσει την πλήρη επισκευή της συσκευής σε προθεσμία το πολύ τεσσάρων (4) εβδομάδων. Η Praktiker Hellas υποχρεούται να επισκευάσει μόνον τις βλάβες που καλύπτονται από τους όρους του Συμβολαίου με βάση τους κανόνες της τεχνικής και της επιστήμης. Έχετε υποχρέωση να προσκομίσετε την συσκευή σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα της εταιρείας για την πραγματοποίηση των επισκευών.
- Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας των τεσσάρων (4) εβδομάδων χωρίς την ολοκληρωτική επισκευή της συσκευής, δικαιούστε να ζητήσετε αντί της επισκευής αντικατάσταση της συσκευής με συσκευή των αυτών τεχνικών δυνατοτήτων και προδιαγραφών* με την προς αντικατάσταση συσκευή σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα του Προμηθευτή της Praktiker Hellas. Αντικατάσταση θα γίνεται και όταν για την Praktiker Hellas, η επισκευή δεν είναι δυνατή ή σε περίπτωση οικονομικά ασύμφορης επισκευής.
- Ο Πελάτης έχει υποχρέωση μεταφοράς της συσκευής του, με δικό του κόστος σε φυσικό κατάστημα της εταιρείας, για έλεγχο και επισκευή στα τρία έτη της Υπηρεσίας Επέκτασης Εγγύησης, η Praktiker Hellas δεσμεύεται να πραγματοποιήσει απεριόριστο αριθμό επισκευών (εκτός των εξαιρέσεων που αναφέρονται στο παρόν) εφόσον απαιτηθούν, με την ανάληψη τόσο του κόστους των εργατικών όσο και του κόστους των ανταλλακτικών (εφόσον προβλέπεται με βάση την προηγούμενη παράγραφο), ή έως δύο (2) αντικαταστάσεων του προϊόντος σε κάθε περίπτωση που η επισκευή χαρακτηρίζεται ως αδύνατη (αν η Praktiker Hellas αδυνατεί να βρει τα απαραίτητα ανταλλακτικά από αναγνωρισμένο προμηθευτή στην Ελλάδα ή εξωτερικό) ή ασύμφορη (αν η επισκευή θα κοστίσει περισσότερο από το 80/100 της τρέχουσας τότε αξίας της συσκευής), ή σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατόν να πραγματοποιηθεί η επισκευή στις προθεσμίες που αναφέρονται στο παρόν. Στις περιπτώσεις αυτές η Praktiker Hellasθα υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με ίδιο προϊόν ή άλλο, των αυτών τεχνικών δυνατοτήτων και προδιαγραφών, σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα του Προμηθευτή της Praktiker Hellas.
- Σε περίπτωση, όπου βάσει των ανωτέρω, προκρίνεται η αντικατάσταση του προϊόντος, το νέο προϊόν επιλέγεται και προτείνεται από την Praktiker Hellas, χωρίς δικαίωμα επιλογής προϊόντος αντικατάστασης από τον πελάτη ή δικαίωμα Πίστωσης.
Ενδεχόμενες Χρεώσεις Πελάτη :
Αποκατάσταση στον Ηλεκτρικό πίνακα ή στο κύκλωμα καλωδίων από τον Εργαλείο μέχρι τον πίνακα (ανταλλακτικά – εργασία).
Γενικοί Όροι:
- Γεωγραφικά όρια: Η κάλυψη της Υπηρεσίας Επέκτασης Εγγύησης ισχύει με την προϋπόθεση ότι το προϊόν θα προσκομιστεί σε επισκευαστικό κέντρο της εταιρείας Praktiker.
- Το παραστατικό αγοράς που περιέχει το προϊόν και την Υπηρεσία Επέκτασης Εγγύησης, αποτελεί αποδεικτικό και για την διάρκεια ισχύς αυτής.
- Μετά το πέρας των τριών ετών της διάρκειας εγγύησης , σε περίπτωση Βλάβης, η Υπηρεσία Επέκτασης Εγγύησης παύει να είναι σε ισχύ.
Αρμόδια Δικαστήρια
Για την επίλυση κάθε διαφοράς που θα προκύψει σχετικά με την υπηρεσία Επέκτασης Εγγύησης, αποκλειστικά αρμόδια είναι τα Δικαστήρια της Αθήνας, που εφαρμόζουν το Ελληνικό Δίκαιο.
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Δικαίωμα υπαναχώρησης έχει εντός των πρώτων 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, σε οποιοδήποτε κατάστημα της εταιρείας Praktiker με έκδοση πιστωτικού σημειώματος ή ολική επιστροφή χρημάτων.
Σε περίπτωση που ο πελάτης καταγγείλει το Συμβόλαιο Υπηρεσίας Επέκτασης πριν από τη λήξη του συμφωνηθέντος χρόνου διάρκειας δεν δικαιούται λαμβάνειν την οποιαδήποτε αποζημίωση.
Προσωπικά δεδομένα:
Η Praktiker Hellas θα επεξεργασθεί τα ανωτέρω προσωπικά σας δεδομένα σύμφωνα την ισχύουσα νομοθεσία αποκλειστικά για τις ανάγκες της παροχής της Υπηρεσίας Επέκτασης Εγγύησης εφόσον ζητηθούν και θα διατηρήσει τα δεδομένα αυτά για όσο διάστημα κατά νόμο διατηρεί τέτοιο δικαίωμα.
* Για την αξιολόγηση των τεχνικών χαρακτηριστικών, δεν λαμβάνονται υπόψη τεχνικά χαρακτηριστικά που έφερε η παλαιά συσκευή του Πελάτη, που θεωρούνται πλέον παρωχημένα ή καταργημένα