Φυλλάδια & Κατάλογοι 210 99 40 000 17 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα Έως 60 άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα

Όροι υπηρεσίας επέκτασης εγγύησης: A/C, MDA

07/06/2024

Προϊόν προς κάλυψη : A/C, MDA

Καλύψεις προϊόντος :

  • Απόκριση επικοινωνίας για διερεύνηση του προβλήματος του προϊόντος εντός48 ωρών.
  • Βλάβη στα ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά μέρη του προϊόντος (εργασία – ανταλλακτικά)
  • Επισκευή εντός 21 ημερών. Σε μη τήρηση του χρονικού ορίου θα υπάρχει αντικατάσταση του προϊόντος.
  • Αμοιβές συνεργείου (εργασία) στην περίπτωση επισκευής ή αντικατάστασης του προϊόντος.
  • Μεταφορικό κόστος στην περίπτωση αποστολής του προϊόντος για επισκευή.
  • Μεταφορικό κόστος στην περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος.

Έναρξη , Διάρκεια και Λήξη Επέκτασης Εγγύησης :

Οι καλύψεις έχουν έναρξη την ημερομηνία που αναγράφεται στο τιμολόγιο/απόδειξη αγοράς και ισχύουν για 5 έτη.

Εξαιρέσεις Κάλυψης :

  • Επιφανειακές εκδορές – αλλοιώσεις που επηρεάζουν το προϊόν μόνο από αισθητικής άποψης και δεν επηρεάζουν την λειτουργία του.
  • Οποιαδήποτε βλάβη που προκλήθηκε από αμέλεια του χρήστη, κακή χρήση ή χρήση αντίθετη με τους κανόνες και τις οδηγίες χρήσης του προϊόντος.
  • Βλάβες που οφείλονται σε μετατροπές που έγιναν στο προϊόν από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα.
  • Βλάβες που προκαλούνται από μη τήρηση του προγράμματος συντήρησης που προτείνει ο κατασκευαστής.(αφορά μόνο τον κλιματισμό που απαιτείται συντήρηση τουλάχιστον μία (1) ανά έτος).
  • Βλάβες που προκλήθηκαν από οποιαδήποτε εργασία τακτικής συντήρησης του προϊόντος π.χ. καθαρισμό, συντήρηση, παροχή τεχνικών υπηρεσιών ή επισκευή, εφόσον αυτή εκτελείται από μη εξουσιοδοτημένο επισκευαστή.
  • Βλάβες εφόσον στο προϊόν ο σειριακός αριθμός έχει τροποποιηθεί, διαγραφεί, αφαιρεθεί, ή καταστεί δυσανάγνωστος.
  • Βλάβες που προκλήθηκαν από φυσικά φαινόμενα (σεισμός, χαλάζι κλπ.).
  • Βλάβες που προκλήθηκαν από εσφαλμένη εγκατάσταση εφόσον αυτή εκτελείται από μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
  • Βλάβες στον ηλεκτρικό πίνακα ή στο κύκλωμα καλωδίων από το προϊόν μέχρι τον πίνακα.
  • Κλοπή ή ληστεία.
  • Σφάλματα χειριστή.

 

Αποκατάσταση Ζημιάς – Βλάβης:

Η υποχρέωση της Εταιρίας να καλύψει κάθε δαπάνη που απαιτείται για αποκατάσταση της ζημίας με επισκευή αυτής ή αντικατάστασης, όπου προβλέπεται με βάση τους όρους του Συμβολαίου, όπως αναγράφεται στο παρόν.

Καλύπτεται κάθε αναγκαία δαπάνη για εργασία επισκευής, ανταλλακτικά, τεχνικές επιστημονικές συμβουλές και μεταφορικά που θα απαιτηθούν για επισκευή της βλάβης ή την αξία κτήσης νέας συσκευής σε περίπτωση αντικατάστασης όπου προβλέπεται τέτοιο δικαίωμα.

Αν εμφανιστεί βλάβη στην συσκευή σας καλείτε στο 2109940000 και οι καταρτισμένοι συνάδελφοι θα σας κατευθύνουν ανάλογα για την άμεση επίλυση της βλάβης.

Η Praktiker Hellas θα στείλει στην οικία σας τεχνικό σε σύντομο, εύλογο διάστημα, εφόσον η βλάβη δεν είναι δυνατόν να επιλυθεί τηλεφωνικά με οδηγίες που θα λάβετε από το ειδικευμένο προσωπικό της ή των εξουσιοδοτημένων συνεργατών της.

  • Η Praktiker Hellasέχει εντολή να ολοκληρώσει την πλήρη επισκευή της συσκευής σε προθεσμία το πολύ είκοσι ενός (21) ημερών. Η προθεσμία αυτή θα αρχίζει από την ημέρα που θα δηλωθεί η βλάβη στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας.
  • Η Praktiker Hellas υποχρεούται να επισκευάσει μόνον τις βλάβες που καλύπτονται από τους όρους του Συμβολαίου με βάση τους κανόνες της τεχνικής και της επιστήμης. Έχετε υποχρέωση να παρέχετε πρόσβαση στην συσκευή σε εύλογες, εργάσιμες ώρες της ημέρας για την πραγματοποίηση των επισκευών. Κάθε τυχόν κώλυμα εκ μέρους σας για επίσκεψη- επισκευή, παρατείνει ανάλογα την προθεσμία επισκευής. Κάθε εργασία ή ανταλλακτικό που θα ζητήσετε εκτός των καλύψεων, θα είναι με επιπλέον χρέωσή σας.
  • Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας των είκοσι ενός (21) ημερών χωρίς την ολοκληρωτική επισκευή της συσκευής, δικαιούστε να ζητήσετε αντί της επισκευής αντικατάσταση της συσκευής με συσκευή των αυτών τεχνικών δυνατοτήτων και προδιαγραφών* με την προς αντικατάσταση συσκευή, σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα του Προμηθευτή της Praktiker Hellas..
  • Ο Πελάτης δεν έχει υποχρέωση μεταφοράς της συσκευής του σε επισκευαστικό κέντρο, αλλά η Praktiker Hellasθα αποστέλλει τεχνικό συνεργείο στον χώρο όπου βρίσκεται η συσκευή για έλεγχο και επισκευή

Στα πρώτα δύο έτη της Υπηρεσίας Επέκτασης Εγγύησης, η Praktiker Hellas δεσμεύεται να πραγματοποιήσει απεριόριστο αριθμό επισκευών (εκτός των εξαιρέσεων που αναφέρονται στο παρόν) εφόσον απαιτηθούν, με την ανάληψη τόσο του κόστους των εργατικών όσο και του κόστους των ανταλλακτικών και των μεταφορικών (εφόσον προβλέπεται με βάση την προηγούμενη παράγραφο), ή απεριορίστων επίσης αντικαταστάσεων του προϊόντος σε κάθε περίπτωση που η επισκευή χαρακτηρίζεται ως αδύνατη (αν η Praktiker Hellas αδυνατεί να βρει τα απαραίτητα ανταλλακτικά από αναγνωρισμένο προμηθευτή στην Ελλάδα ή εξωτερικό) ή ασύμφορη (αν η επισκευή θα κοστίσει περισσότερο από το 80/100 της τρέχουσας τότε αξίας της συσκευής), ή σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατόν να πραγματοποιηθεί η επισκευή στις προθεσμίες που αναφέρονται στο παρόν. Στις περιπτώσεις αυτές η Praktiker Hellas θα υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο, των αυτών τεχνικών δυνατοτήτων και προδιαγραφών σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα του Προμηθευτή της Praktiker Hellas.

  • Μετά το πέρας των δύο πρώτων ετών της διάρκειας εγγύησης , σε περίπτωση Βλάβης, η Υπηρεσία Επέκτασης Εγγύησης καλύπτει και η Praktiker Hellas υποχρεούται να παρέχει τρείς (3) μόνον επισκευές του προϊόντος με την ανάληψη τόσο του κόστους των εργατικών που θα απαιτηθούν όσο και του κόστους των ανταλλακτικών και των μεταφορικών (εφόσον προβλέπεται αναλόγως του είδους της συσκευής ως ανωτέρω), και κατόπιν τούτου, σε περίπτωση επανεμφάνισης οποιασδήποτε βλάβης να προβεί στην αντικατάσταση του προϊόντος, μία (1) φορά, με καινούρια συσκευή που θα είναι τουλάχιστον των αυτών τεχνικών δυνατοτήτων και προδιαγραφών με το αρχικό προϊόν σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα του Προμηθευτή της Praktiker Hellas και το συμβόλαιο θα θεωρείται λήξαν (Για την αξιολόγηση των τεχνικών χαρακτηριστικών, δεν λαμβάνονται υπόψη τεχνικά χαρακτηριστικά που έφερε η παλαιά συσκευή του Πελάτη/Ασφαλισμένου, που θεωρούνται πλέον παρωχημένα ή καταργημένα).
  • Σε περίπτωση, όπου βάσει των ανωτέρω, προκρίνεται η αντικατάσταση του προϊόντος, το νέο προϊόν επιλέγεται και προτείνεται από την Praktiker Hellas, χωρίς δικαίωμα επιλογής προϊόντος αντικατάστασης από τον πελάτη ή δικαίωμα Πίστωσης.

 

Ενδεχόμενες Χρεώσεις Πελάτη:

Αποκατάσταση στον Ηλεκτρικό πίνακα ή στο κύκλωμα καλωδίων από το προϊόν μέχρι τον πίνακα (ανταλλακτικά – εργασία).

Γενικοί Όροι:

  • Γεωγραφικά όρια: Το κατάστημα της Praktiker Hellas της περιοχής εγκατάστασης του προϊόντος.
  • Η κάλυψη της Υπηρεσίας Επέκτασης Εγγύησης ισχύει με την προϋπόθεση ότι το προϊόν, βρίσκεται στο σημείο που παραδόθηκε και ανήκει στα Τ.Κ** παροχής της Υπηρεσίας, εγκαταστάθηκε από την εταιρεία Praktiker, εγκαταστάτη του πελάτη με υπεύθυνη δήλωση καλής εκτέλεσης εργασιών.
  • Η Praktiker Hellas δεν ευθύνεται σε περίπτωση καθυστέρησης της παροχής επισκευής, σύμφωνα με το παρόν , σε περίπτωση ανωτέρας βίας π.χ. λόγω κρατικών οδηγιών κ.ο.κ. για όσο διάστημα αυτή η ανώτερη βία, διαρκεί.
  • Το παραστατικό αγοράς που περιέχει το προϊόν και την Υπηρεσία Επέκτασης Εγγύησης, αποτελεί αποδεικτικό και για την διάρκεια ισχύς αυτής.
  • Μετά το πέρας των πέντε ετών της διάρκειας εγγύησης , σε περίπτωση Βλάβης, η Υπηρεσία Επέκτασης Εγγύησης παύει να είναι σε ισχύ.

Αρμόδια Δικαστήρια

Για την επίλυση κάθε διαφοράς που θα προκύψει σχετικά με την υπηρεσία Επέκτασης Εγγύησης, αποκλειστικά αρμόδια είναι τα Δικαστήρια της Αθήνας, που εφαρμόζουν το Ελληνικό Δίκαιο.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Δικαίωμα υπαναχώρησης έχει εντός των πρώτων 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, σε οποιοδήποτε κατάστημα της εταιρείας Praktiker με έκδοση πιστωτικού σημειώματος ή ολική επιστροφή χρημάτων.

Σε περίπτωση που ο πελάτης καταγγείλει το Συμβόλαιο Υπηρεσίας Επέκτασης πριν από τη λήξη του συμφωνηθέντος χρόνου διάρκειας δεν δικαιούται λαμβάνειν την οποιαδήποτε αποζημίωση.

Προσωπικά δεδομένα:

Η Praktiker Hellas θα επεξεργασθεί τα ανωτέρω προσωπικά σας δεδομένα σύμφωνα την ισχύουσα νομοθεσία αποκλειστικά για τις ανάγκες της παροχής της Υπηρεσίας Επέκτασης Εγγύησης εφόσον ζητηθούν και θα διατηρήσει τα δεδομένα αυτά για όσο διάστημα κατά νόμο διατηρεί τέτοιο δικαίωμα.

*Για την αξιολόγηση των τεχνικών χαρακτηριστικών, δεν λαμβάνονται υπόψη τεχνικά χαρακτηριστικά που έφερε η παλαιά συσκευή του Πελάτη, που θεωρούνται πλέον παρωχημένα ή καταργημένα

**Η υπηρεσία επέκτασης εγγύησης παρέχεται μόνο στους νομούς που υπάρχει φυσικό κατάστημα Praktiker.

 

Επιστροφή στη λίστα
Κάντε τις πληρωμές σας με:
VISA MasterCard DINNERS Maestro Bank Upon delivery Iris
Ασφαλείς αγορές με:
Visa MasterCard

Επίλεξε κατάστημα παραλαβής
ή επίλεξε ένα κατάστημα εξυπηρέτησης: