Προϊόντα Υπηρεσίες
210 99 40 000 Δωρεάν μεταφορά για αγορές άνω των 349€ Έως 60 άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα €πιστροφή Eurobank

Μπες στον κόσμο του myPraktiker!

Το πρόγραμμα myPraktiker δημιουργήθηκε για να παρέχει μοναδικά προνόμια προσαρμοσμένα στις δικές σου ανάγκες & προτιμήσεις, έμπνευση & λύσεις για το σπίτι, τον κήπο και τα χόμπι σου, αλλά και για να σε επιβραβεύει κάθε φορά που κάνεις αγορές στα καταστήματά μας ή στο e-shop μας!

Κατέβασε την εφαρμογή στο κινητό σου:


Συχνές ερωτήσεις

Σε περίπτωση που δεν βρείτε απάντηση στο ερώτημά σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο loyalty@praktiker.gr για να σας εξυπηρετήσουμε.

  • Πώς μπορώ να γίνω μέλος του myPraktiker;

    Μπορείς να κάνεις εγγραφή στο myPraktiker πρόγραμμα με έναν από τους 3 παρακάτω τρόπους:

    • Σε όποιο φυσικό κατάστημα Praktiker σε εξυπηρετεί, συμπληρώνοντας τα στοιχεία σου στην ηλεκτρονική φόρμα που θα βρεις στο tablet ή στο Info Kiosk του καταστήματος.
    • Στο site μας συμπληρώνοντας τα στοιχεία σου στην ηλεκτρονική φόρμα εδώ.
    • Κατεβάζοντας την εφαρμογή myPraktiker για smartphone μέσω του App store (για iOS) ή του Google Play (για Android).
  • Τι κερδίζω με τους πόντους;

    Για κάθε €1 αγορών κερδίζεις 5 πόντους, οι οποίοι πιστώνονται στον λογαριασμό σου και μπορείς να τους εξαργυρώσεις ως έκπτωση στις αγορές σου στα καταστήματά μας ή/ και στο e-shop μας.

  • Πώς συγκεντρώνω πόντους;

    Μπορείς να συγκεντρώσεις πόντους μέσα από κάθε αγορά που πραγματοποιείς στα καταστήματά μας ή/ και στο e-shop μας, καθώς και από προωθητικές ενέργειες, διαγωνισμούς κ.α. Η συλλογή πόντων ξεκινά από την ημερομηνία εγγραφής σου στο πρόγραμμα myPraktiker και μετά. Οι πόντοι από αγορές σου αποδίδονται, δηλώνοντας στο ταμείο την ιδιότητα σου ως μέλος ή συνδέοντας τον myPraktiker λογαριασμό σου με την παραγγελία σου μέσω eshop. Τότε αυτομάτως συνδέεται η συναλλαγή με το myPraktiker προφιλ σου και οι πόντοι προστίθενται στον λογαριασμό σου. Αναφορικά με τις παραγγελίες σου (είτε από το e-shop είτε από το κατάστημα), η προσθήκη των πόντων γίνεται όταν αυτές τιμολογηθούν και εκδοθεί το παραστατικό πώλησης, το οποίο σου παραδίδεται με την παραγγελία.

  • Πως συλλέγω πόντους από τις παραγγελίες μου;

    Είτε έχεις κάνει παραγγελία από το praktiker.gr είτε από κάποιο από τα καταστήματα και περιμένεις τις αγορές σου θα πρέπει να έχεις υπόψιν σου το ακόλουθο. Οι πόντοι από τις αγορές σου θα προστεθούν στον λογαριασμό σου με την έκδοση της Απόδειξης Λιανικής Πώλησης Δελτίο Αποστολής. Το παραστατικό μοιάζει με το παρακάτω και θα το παραλάβεις με την παράδοση των αγορών σου.

    myPraktiker
  • Πώς εξαργυρώνω πόντους;
    • Για να μπορείς να ξεκινήσεις να εξαργυρώνεις πόντους, πρέπει να έχεις συγκεντρώσει τουλάχιστον 2500 πόντους.
    • Τους πόντους μπορείς να τους εξαργυρώνεις σε οποιαδήποτε συναλλαγή κάνεις είτε σε φυσικό κατάστημα είτε στο e-shop, αναφέροντας τον αριθμό μέλους σου.
  • Πότε λήγουν οι πόντοι μου;

    Οι πόντοι λήγουν/ διαγράφονται 12 μήνες από την ημέρα της συναλλαγής.

  • Χρειάζεται να πληρώσω συνδρομή για να γίνω μέλος του myPraktiker;

    Δεν χρειάζεται να πληρώσεις κάποιο ποσό για να γίνεις μέλος του myPraktiker. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι εντελώς δωρεάν.

  • Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τους πόντους που συγκεντρώνω/ εξαργυρώνω;
    • Μπορείς να ενημερώνεσαι για τους πόντους που έχεις συγκεντρώσει & εξαργυρώσει είτε μέσω της εφαρμογής myPraktiker είτε κάνοντας σύνδεση στον λογαριασμό σου στο site μας.
    • Παράλληλα, θα σε ενημερώνουμε κι εμείς για την εξέλιξη των πόντων σου μέσω SMS/Viber, email ή push notification.
  • Πώς μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου στοιχεία;

    Μπορείς να ενημερώσεις τα προσωπικά σου στοιχεία είτε μέσω της εφαρμογής myPraktiker είτε κάνοντας σύνδεση στον λογαριασμό σου στο site μας.

  • Τι γίνονται οι πόντοι μου σε περίπτωση που επιστρέψω, ακυρώσω ή αλλάξω ένα ή και περισσότερα προϊόντα;
    • Εάν επιστρέψεις ένα ή και περισσότερα προϊόντα, οι αντίστοιχοι πόντοι αφαιρούνται από τον λογαριασμό σου.
    • Εάν αλλάξεις ένα ή και περισσότερα προϊόντα, θα αφαιρεθούν οι αντίστοιχοι πόντοι του προϊόντος που είχες αγοράσει και θα πιστωθούν οι πόντοι του νέου προϊόντος που άλλαξες.
  • Τι συμβαίνει εάν οι πόντοι από κάποια αγορά μου δεν έχουν πιστωθεί στον λογαριασμό μου;

    Σε περίπτωση που δεν έχουν πιστωθεί πόντοι από συναλλαγή σου, παρακαλούμε να επικοινωνήσεις μαζί μας στέλνοντάς μας email στο loyalty@praktiker.gr.

  • Μπορώ να μεταβιβάσω τον λογαριασμό μου σε άλλο άτομο;

    Όχι, ο λογαριασμός είναι προσωπικός και δεν μπορεί να μεταβιβαστεί σε άλλο άτομο.

  • Πώς μπορώ να διαγραφώ από το myPraktiker;

    Μπορείς να διαγραφείς ανά πάσα στιγμή από το πρόγραμμα myPraktiker, στέλνοντάς μας email στο loyalty@praktiker.gr με τίτλο «ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ CLUB» και δίνοντάς μας τα εξής στοιχεία: όνομα, επώνυμο, αριθμό μέλους & κινητό τηλέφωνο.

  • Ποια είναι τα οφέλη της εφαρμογής myPraktiker;
    • Δες σε πραγματικό χρόνο το υπόλοιπο των πόντων σου.
    • Ανακάλυψε μοναδικές προσφορές αποκλειστικά για τις δικές σου ανάγκες.
    • Αναζήτησε το κατάστημα που σε εξυπηρετεί.
    • Αποθήκευσε τις αποδείξεις των αγορών σου ώστε να έχεις την εγγύηση των προϊόντων στα χέρια σου ανά πάσα στιγμή.
  • Χρειάζεσαι επιπλέον διευκρινίσεις;

    Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας, στέλνοντάς μας email στο loyalty@praktiker.gr ή ρωτώντας τους συναδέλφους ενός καταστήματος Praktiker.

Γίνε μέλος Τώρα!

ΕΓΓΡΑΦΗ

Για ακόμα πιο άμεση ενημέρωση και ευκολία, μπορείς να κατεβάσεις δωρεάν την εφαρμογή myPraktiker για smartphone μέσω του App store (για iOS) ή του Google Play (για Android).

Το πρόγραμμα myPraktiker έχει ισχύ μόνο στην Ελλάδα και στο δίκτυο των καταστημάτων της εταιρίας Praktiker Hellas.

Κάντε τις πληρωμές σας με:
VISA MasterCard DINNERS Maestro Bank Upon delivery Iris
Ασφαλείς αγορές με:
Visa MasterCard

Best Workplaces
Best Workplaces Europe
superbrand Green Brand Awards 2023
Επίλεξε κατάστημα παραλαβής
ή επίλεξε ένα κατάστημα εξυπηρέτησης: